سه عزیز دلسوز مسوؤل در وحدت...

عیسی غلامی زاده بازیکن سابق تیم فوتبال وحدت شهبابک رامی توان مغز

متفکروحدت نامید او دارای دیدگاه بلندی درزمینه فوتبال است

درواقع میتوان گفت غلامی همیشه و در هرحال به فکر سروسامان دادن فوتبال

شهبابک چه در زمان بازیگری وچه در زمان حال که بیشکسوت محسوب میشود

بوده و هست اخیرآ به همت برادران عزیزمان آقای علی زارعی وحسین روشنی در شهرستان جاسک باشگاهی درشرف تاسیس است بنام شهدائ گمنام شه بابک که اسکلت بندیی آن ازجوانان وحدت شکل گرفته که این امر مهم بدون شک علاوه برموفقیتهای شهدای گمنام اینده فوتبال وحدت را روشن تر می کند.


چیزی که حائز اهمیت است حضور غلامی زاده درکنار این دو عزیز زحمت کش است

مطمئنا با شناختی که ازغلامی وجود دارد ارائه راهکارهای موثر و اگاهی از دانش

فوتبال روز می تواند کمک شایانی به فوتبال شهبابک کند.

اینجا لازم میدانم به نوبه ی خود از این حرکت مسؤلانه در جهت پیشرفت فوتبال در بشاگرد وبخصوص شه بابک تشکر و قدر دانی کنم و آرزوی موفقیت روز افزون برای این سه بزرگوار را دارم.


نظرات 2 + ارسال نظر
احیا زارعی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://ahyazarae.blogfa.com

سلام آقای احمدی
خوبید . خوشحالم هنوز کسانی هستند که برای ورزش بشکرد دل می سوزونن. مطالب وبلاگتو خوندم یاد 17-18 سال پیش افتادم . چه شور وحالی بود چه علاقه ای الان دیگه از اون خبرا نیست فوتبال بشکرد از قالب مردمی خارج شده مسئولین هم که هیچ کار مفیدی برای ورزش بشکرد انجام نمی دن نمی دونم ..........

سلام آقای زارعی
من هرچه قدر دقت کردم و با مرورگرهای متفاوت وبلاگمو باز کردم بهم ریختگی قالب رو ندیدم تعجب کردم که گفته بودید قالب وبم بهم ریخته اما باز ممنون میشم مجدد وبلاگمو ببینید و اگه باز بهم ریختگی دیدید یادآوری کنید من هم مایلم به تبادل لینک

احیا زارعی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://ahyazarae.blogfa.com

راستی یه سری به وبلاگ من هم بزن دوست داشتی تبادل لینک وبنر داشته باشیم خبرم کن ا
به خاطر بزرگ بودن عکسایی که توی وبلاگ گذاشتی قالب وبت به هم ریخته شده . عکسا رو مطابق با عرض قالب بزار . قالب وبلاگ رو هم اگه فوتبالیش کنی عالی میشه اگه دوست داشتی میتونم این کار رو برات انجام بدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد