دعوت به همکاری و کمک در درج مطالب پر محتوا در وبلاگ باشگاه

از کلیه مسؤلین ،دست اندرکاران و دوست داران باشگاه دعوت میکنیم هر گونه مطلب اعم از پیشنهادات ، انتقادات و ارائه مطالب پرمحتوا جهت قرار دادن در وبلاگ باشگاه به ایمیل باشگاه ویا از قسمت "تماس با من" در بالای صفحه وبلاگ ارسال نمایند تا این وبلاگ بتواند به وظیفه ی خود که همان اطلاع رسانی و انعکاس حرف هواداران و مسؤلین به جامعه ورزشی استان است عمل کند.

با آرزوی توفیق روز افزون برای همه شما عزیزان و دوست داران پیشرفت ورزش در بشاگرد.


ایمیل باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت شه بابک.

fc_vahdat@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
س ل م ا ن یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام. وبلاگت جالبه. ولی اختصاصی وحدته اگر متنوع تر و مطالب فوتبال جهان و ... باشه بنظرم بهتره. انشاء الله موفق باشید.

با سلام و تشکر بابت گذاشتن نظر و پیشنهادتون
خدمت شما دوست عزیز باید عرض کنم فوتبال جهان و حتی ایران نیازی به نوشتن وبلاگ توسط من ندارد در دنیا و ایران بسیار افرادی هستند که با راه اندازی وبسایتهای پر محتوا و پربازدید از این ورزش پرطرفدار حمایت میکنند و البته سودهای خوبی هم به جیب میزنند
اما فوتبال بشاگرد نیازمند حمایت و توجه است و بنده مثل هر بشاگردی دینی نسبت به سرزمین آباواجدادیم به گردن دارم و از آنجایی که بنده حقیر کمی در وبلاگ نویسی وارد بودم یا شاید این تنها کاری بود که از دستم بر می آمد وظیفه خود دیدم که این چنین وبلاگهایی را راه اندازی کنم که خدارا شکر دوستان شه بابکی در تهیه مطالب برای وبلاگ بسیار کمک کردند .
اگر خدا بخواهد در آینده قصد دارم وبلاگ ویا وبسایتی در مورد پیشرفت و دلایل عدم پیشرفت بشاگرد بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد