به صورت آزمایشی یک کلیپ را در وبلاگ گذاشتیم تا درآینده...


نظرات 4 + ارسال نظر
روستای بابک.سالمی زاده شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

ما باید از تیم روستای بابک حرف بزنیم که امسال در لیگ حرفی برای زدن داشت. نبادید از خود بیگانه شد و به اصطلاح فرهنگ غربی شه بابکی را پذیرفت. در مورد آقای شهدادی و آقای متو زاده بنده شناخت درستی از هیچ کدامشون رو ندارم ولی مشکل اصلی که باعث عدم پیشرفت بشاگرد میشود این است که اولا همه میخواهند رییس باشند کسی به استعدادهای افراد توجه نمیکند. دوما همه حسود هستند و چشم دیدن پیشرفت بقیه رو ندارند. سوما همه میخواهند در تیم پست بالایی رو داشته باشند کسی هم که به پست مد نظرش نرسید تیم را رها میکند.هیچ کس به فکر پیشرفت تیم نیست بلکه هر کس به فکر معروفیت خودش است. اگر همه با نیت پیشرفت تیم وارد کادر تیم شوند و پست و مقام برایشان مهم نباشد و هدف پیشرفت باشد آن وقت است که به موفقیت میرسیم .به امید روزی بشاگرد پیشرفت کند.

با سلام خدمت شما
اولآ شه بابک از ما بیگانه نیست بلکه اصالت پدری و مادریمان شه بابکیست فقط در روستای بابک سکونت داشتیم دومآ اگر به گذشته بشاگرد و بابک نگاه کنید شه بابک به معنی یکی روستای خاص نبوده و آنچه بنده اطلاع دارم (شما هم میتوانید تحقیق کنید از پدرانتان) شه بابک شامل بیش از 11 روستا بوده که به مجموع آنها شه بابک اطلاق میشود که بابک یکی از آنهاست در گذشته همه شان یک کدخدا داشتند
ثانیآ بنده هم دوست دار تیم بابک هستم برای من هم باعث خوشحالیست که تیم بابک در لیگ بشاگرد حرفی برای گفتن داشته باشد اما با اکثریت بازیکنان خودش متآسفانه این اولین دوره ی حضور بابک در لیگ بود و آن هم با بازیکنان غیر بومی که تنها کمتر از 5 نفر بازیکن بومی در تیم داشت اما وحدت که من در سالهای دور برای تماشای بازیهایشان میرفتم با اقتدار مدعی اولی در بشاگرد بود با استقلال صد درصد
از اظهارنظر شما هم متشکریم.

روستای بابک.سالمی زاده یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام مجدد خدمت شما
اولا روستای بابک از همان زمان قدیم روستایی مستقل بوده است (هر چند نمیتوان رابطه تنگاتنگ این دو روستا را نادیده گرفت). پس وجود این رابطه تنگاتنگ را نمیتوتن دال بر وحدت و یکی بودن دو روستا دانست. بلکه به دلیل ازدواج هایی که بین این دو روستا صورت گرفته است باعث شده که این فکر در اذهان باشد که در گذشته این دو روستا یکی بوده اند.2.دوما در مورد تعداد بازیکنان روستای بابک قدری کم لطفی کرده اید. اکثر بازیکنا تیم از روستای بابک بودند.اسامی بازیکنان:1مصتفی احمدی.2.علی احمدی.3.حمید احمدی.4.یونس احمدی.5فردوس علیزاده.6.محمد گنگذاری.7.علی نواب.8یحیی عزیزی.9.حسن شهسواری و چند نفر دیگر بودند. بارسلون هم بازیکن بومی ندارد این دلیل نمیشود که مقام سومی روستای باک در لیگ را نادیده بگیریم درصورتی که همین شه بابکی که با این همه ادعا آمده بود مقام5 را کسب کرد.طبق اخباری که به من رسیده بازیکنان بابک در لیگ آتی مدعی قهرمانی در لیگ هستند.
3.در مورد وبلاگ هم خیلی کار خوبی کردید که این وبلاگ را درست کردید باید همگی در جهت پیشرفت بشاگرد و بالا بردن سطح فرهنگی بشاگرد تلاش کنیم وبلاگ خوبی است ولی باید هنوز رویش کار کنید. بعد از گذشت مدتی میتوانید وبلاگتان را با پرداخت مبلغ 30 هزار تومان در سال به سایت با پهنای باند کم تبدیل کنید. امید است که روزی بشاگرد چنان باشد که دیگر فرقی با کلان شهر ها نداشته باشد و مردم بشاگرد هم از نظر علمی و فرهنگی و هم از نظر و رزشی به مقامات بالایی در سطح کشوری برسند.
اجرکم عند ا...

سلام
انگار شما پاسخ قبلی را خوب نخوانده اید من نگفتم بابک با شه بابک در قدیم یکی بوده اند بلکه گفتم بابک یکی از 11 روستای زیرمجوعه شه بابک است گفته بودم که شه بابک به یک روستای خاص گفته نمی شود بلکه مرزبندی دارد و این مرزبندی شامل بیش از 11 روستا میشود آقای سالمی زاده بهتر است شما در مورد بشاگرد تحقیق کنید بشاگرد از 2 قسمت شه بابک و دراوسر و شایدهم مارز تقسیم میشود و همانطور که دراوسر به یک روستای خاص گفته نمی شود شه بابک نیز اینچنین است در ثانی به دلیل ازدواج نبوده بلکه اکثر ساکنین روستای بابک اصالتی شه بابکی دارند حتی خود شما ، و در حال حاضر هنوز در بشاگرد ازدواج فامیلی رایج است برهمین سبب است که با ساکنین شه بابک وصلت میکنند چون از یک فامیل هستند مادربزرگ شما زادگاهش کجاست پدر بزرگ مادریتان زادگاهش کجاست؟ اظلاع دارید که پدربزگ شما کدخدای کل شه بابک بود هرچند در بابک ساکن بوده.
اما مورد بعدی در کدام تیم باشگاهی دیده اید که چند بازیکن حضور خود را مشروط به ثابت ماندن هر7 نفر در ترکیب ثابت کنند؟ ضمنآ جهت اطلاع نصف ترکیب بارسلونا اسپانیایی هستند می توانید تحقیق کنید من خوشحال شدم از مقام سومیشان و امیدوارم یک کادر فنی مستقل و منسجم تشکیل دهند تا بازیکن برای حضورش شرط نگذارد.
از راهنمایتان ممنون پیگیر تبدیل وبلاگ به وبسایت هستم انشالله در آینده
موفق باشید.

یه دوست چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

جناب سالمی زاده و جناب احمدی این همه ناسیونالیستی فکر نکنید بلکه باید به سمت تفکر انترناسیونالیستی حرکت کنید.
بشکرد برای پیشرفت باید ابتدا با خاک یکسان شود و بعد به جایش گندم کاشت تا خاک غنی شده ره آورده آن باشد و بعد شروع به کاشت بذرهای انسانی سالم و اصیل کرد که عمدتا این بذر از نژاد مالکیگالی باید باشد.
با این اوصاف شاید پیشرفت کند.

امیر شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://vahdat-clob.mihanblog.com/

سلام اگه امکان داره به ما هم توضیح دهید که چگونه میشه کلیپی رو تو وبلاگ گذاشت ممنون میشم مرسی منتظر جوابت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد