وحدت در مسابقات جام بشاگرد سال 1373

سلام دوستان عکسی که در پایین مشاهده می کنید به لطف دوست بسیار عزیزم آقای درائی بدستم رسیده عکس خیلی قدیمی از سالهای دور وحدت شه بابک 

نظرات 4 + ارسال نظر
ندای بشاگرد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://bashagard88.blogfa.com

سلام.........موفق باشید

نگین بشکرد یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://ahyazarae.blogfa.com

سلام
دیروز که وبتو دیدم قالبش فرق میکرد . الان مشکل به هم ریختگی نداره من باInternet Explorerااومدم بعضی از مطالب کاملا توی ادامه ی مطلب نمایش داده می شن برای مثال مطلب شریف پور الگوی اخلاقی ..... یا اون یکی درمورد مقام پنجمی . عکس وحدت ۷۳هم نصفش دیده نمی شه
به نظر من اگه بخشی از مطالب توی صفحه اصلی باشه بهتر می شه در ضمن صفحات داخلی وبلاگت برام جالب بود .

شماهم با افتخار لینک شدید.

نقاد هستم شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://ندارم

سلام برادران وبلاگ پرمغزی دارید. می خوام بگم دلمون به چی خوش همش دم از فوتبال می زنیم همین که داریم تو لیگ برتر بازی می کنیم .قدیما یادش بخیر خدارحمت کنه اون زنده یادی که اسمشو تو وبلاگتون دیدم .بابا جون بیا بحث فوتبال الان روبیاریم کی می خواد حمایتمون کنه دنیا در حال پیشرفت فناوری های جدید دارن تو فوتبال سرک می کشن .روشهای میزبانی سنتی رفت بیایید فکری بحال ورزش بشاگرد کنیم . از وقتی اداره ای بانی شد ورزش بشاگرد فلج شد. اداره روگذاشتن واسه چی ؟واسه اینکه ما توبشاگرد لیگ تنیس داشته باشیم ؛ والیبال داشته باشیم ؛ فوتبال داشته باشیم؛ شط رنج داشته باشیم وخیلی نداشته های دیگر ... . دلم بحال جوونای نااگاه بشاگردی داره می سوزه . حق تونو دارن می خورن . چرا دست وپا نمی زنین . حالا اومدین و می گین نقد کنیین وبلاگ شما که هنوز قابل نقد نیست .فکر نکنم کسی جربوزه ی این کاروتوبشاگرد داشته باشه . برادر دلم بحال بشاگرد داره می سوزه.که دارم می گم من توبشاگرد بزرگ شدم همه چیزومی دونم.

محمد جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

این عکس نمی تونه مربوط به سال 73 باشه چون این زمین فوتبال اهون از سال 75 راه اندازی شده بود در گذشته جوانان اهون در زمین مدرسه بازی می کردند و این زمین در حال حاضر به آموزش و پرورش جهت کاربرب آموزشی واگذار گردیده است.

سلام اخوی شک نکن این عکس مربوط به مردادماه73اولین میزبانی اتحاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد